Beste scoutsvrienden

JOEPIE!

We mogen terug starten met onze activiteiten! Wij kijken er heel erg naar uit om jullie terug te verwelkomen met leuke spelletjes, een lekker vieruurtje en fijn ravotten. Wij zullen dit weekend (6 en 7 februari) terug starten met de activiteiten. Natuurlijk moet dit ook allemaal onder veilige omstandigheden gebeuren. 

Concreet houden we ons aan de volgende maatregelen:

  • Groepjes per 10, leiding niet meegeteld
  • Enkel buitenactiviteiten
  • Leden kiezen 1 hobby per week (met voorkeur de scouts 😉)
  • Leden en leiding dragen altijd een mondmasker
  • Het terrein wordt opgedeeld in bubbels
  • Leden worden boven aan de poort afgezet en opgehaald
  • Inschrijven op voorhand is verplicht

----------------------------------------------------------------------------------------------------

INSCHRIJVEN

Om de activiteiten vlot te laten verlopen, vragen we jullie om op voorhand in te schrijven. We zijn een grote scouts, dus groepjes van 10 vraagt enige organisatie. Daarom hebben we ervoor gekozen om zowel activiteiten op zaterdag als op zondag te organiseren. Dit betekent dus dat er voor elke tak een activiteit zal plaatsvinden op zaterdag van 14u tot 17u en op zondag van 14u tot 17u. Jullie kiezen dus bij de inschrijving op welke dag jullie naar de activiteit zullen komen.

Elke maandag openen de inschrijvingen voor de komende activiteit. Vrijdagavond worden de inschrijvingen afgesloten. Het is dus belangrijk dat je je voor vrijdagavond inschrijft! Dit is de officiële ledenlijst voor dat weekend.

Klik hier om je in te schrijven. 

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Indien iemand positief test, vragen wij om de leiding op de hoogte te brengen. Enkel de andere personen uit het groepje van 10 worden gezien als laag-risicocontacten, omdat wij allemaal mondmaskers dragen en buiten spelen. Daarom hebben we er ook voor gekozen om de kapoenen en welpen een mondmasker te laten dragen.

Wij kijken er heel erg naar uit en hopen jullie allemaal terug te zien op een van de volgende activiteiten!

Groetjes 
De leiding