We zijn volop bezig met een nieuw project: ons gloednieuw gebouw. Zoals jullie misschien wel weten of niet, heeft ons huidige magazijn (waar ons materiaal veilig opgeslagen staat) zijn beste tijd gehad. Ook zitten onze givers (de oudste groep) al enkele jaren in een container. Hier komt nu een einde aan!

Ons nieuwe gebouw zal een magazijn, toiletten en twee lokalen bevatten. Een hele opgave dus! Je kan de vooruitgang volgen op de foto's onderaan deze pagina.

Hieronder vind je onze virtuele muur. Elke "baksteen" is een donatie waarmee we (deels) onze nieuwbouw financieren. Bij elke baksteen hoort ook een leuk berichtje.

Vroedvrouw Mireille

Ik draag heel graag mijn "steentje" bij aan jullie project, aan jullie vereniging, de jeugd, onze toekomst, X.

Meers-Vanderhoven Laurent

Respect voor jullie inzet . Proficiat !!!

Serge Huybrechts BV

Ik steun elk jaar met de zaak een lokaal goed doel. Dit jaar doen we heel erg lokaal :) Veel succes met de bouw van jullie nieuwe gebouw!

Succes

Familie Brepoels-Hermans

Na het ravotten moet er opgeruimd worden:-). Veel succes met jullie nieuwe magazijn!

Familie Vandeweert

Nog veel ( speel) scoutplezier

Vic Driesen

Veel succes alle alle leden en leiders van deze prachtige vereniging!

Zeehond

Goed bezig mensen. Keep up the good work !

Willems Marielle

Heel veel succes!

Gert

De volwassenen zijn de stenen, de kinderen het cement (Godfried Bomans) Veel succes met jullie project!

Familie Gulix Partoens

Veel succes met jullie nieuwbouw!!!

Een mooie toekomst tegemoet!

Maria Mercken

Een centje voor een mooi initiatief, proficiat aan alle medewerkers en leden, waaronder mijn eigen kleinkinderen Stef en Giel Groeten, oma Maria

Frederik Van Damme & Ellen Sauwens

Succes met de nieuwe bouw!

Voortgang nieuwbouw