Takweekend Jogi's

WEEHAAA!! Een geweldig takweekend staat voor de deur bij de jogi's! Dit keer trekken we onze kilts aan en duiken we het mystieke Schotland in. Zijn jullie klaar om de wonderen van de Highlands te ontdekken en de geheimen van de clans te ontrafelen? We hebben een dappere groep nodig, met een hart vol moed en zin in avontuur. Aye, dat zijn jullie! Bereid je maar alvast voor op een weekend vol legendes en Schotse gezelligheid, van 18 tot 20 oktober!

Feestweekend 13, 14 en 15 september

Scouting Reynaert viert FEEST! Het einde van ons huidige scoutsjaar nadert, terwijl we ook al uitkijken naar de start van een gloednieuw avontuur! Dat kunnen we uiteraard niet aan ons voorbij laten gaan!🥳 Laten we samen klinken op het afgelopen jaar, want wat een SUCCESVOL scoutsjaar hebben we achter de boeg! Ook kunnen we al feestend het nieuwe scoutsjaar en onze nieuwe groepsleiding verwelkomen.😍 Dit alles kan enkel een gezellig feestje worden met jullie erbij! Jullie worden uitgenodigd om ook dit jaar er een fantastisch weekend (13-14-15 september) van te maken.