Trooper

Yes, vanaf nu kan iedereen online shoppen én ons steunen! Huh? Online shoppen en steunen? Hoe kan dat ?

Maak kennis met TROOPER!

Een website voor al je online shopping die ervoor zorgt dat je de scouts gratis steunt met je online aankopen, zonder één euro meer te betalen.

Hoe werkt Trooper ?

1. Onze vereniging heeft zijn eigen pagina op trooper (https://www.trooper.be/nl/trooperverenigingen/scoutingreynaert).

2. Op deze pagina staan links naar webshops. Als je klikt op een link, weet de link dat jij ons wil steunen.

3. Zo kom je terecht op de door jouw gekozen webshop en kan je gewoon shoppen zoals je normaal shopt. zonder een euro extra te betalen.

4. De shop betaalt een percentje aan onze scouts. Iedereen blij!

Wat haalt onze scouts hier uit?

Gemiddeld krijgen wij € 5 per aankoop van €100.

Ondertussen hebben wij al bijna 900 euro verdiend aan Trooper.

Een dikke merci dus aan iedereen die hieraan heeft bijgedragen.

En zoals iedereen ongetwijfeld weet, kunnen wij deze centjes ontzettend goed gebruiken voor leuke activiteiten met onze leden en voor ons nieuw magazijn.

Via welke sites kan je trooper gebruiken?

1. Massa’s electronica & veel meer (Coolblue, Krefel, Selection...)
2. Het meest fantastische speelgoed (Fun,Bart Smith, Maxitoys...)
3. Een leuk weekendje weg (Booking.com, Travelbird, Expedia, Cheaptickets, Sunweb...)
4. Mooie kleren (JBC, De Bijenkorf, CKS, Torfs….)
5. Een lekker parfum/mooie make-up (ICI Paris XL, Apotheek-Online...)
6. Een cadeautje (L’Occitane, Eci, Mamzel, cadeaus.be, Coolgifts...)
7. Een aantal goeie flessen wijn (Wijnbeurs)
8. En nog veel meer…

Veel van onze leden en ouders zullen ongetwijfeld wel eens iets bestellen bij één van deze webshops, vergeet dus zeker niet aan onze scouts te denken. Want wij kunnen de centjes ontzettend goed gebruiken.

Natuurlijk denkt niet iedereen er altijd aan om trooper te openen... Daarom kan je ook de TROOPERBOT installeren!

Trooperbot

Wat doet hij voor jou?

Jij begint te shoppen. Telkens je op een webshop komt die samenwerkt met Trooper zal hij je een melding geven. Zo kan je nooit meer vergeten de scouts te steunen als je bij Trooper shopt.

Hoe werkt het?

STAP 1: Ga naar https://chrome.google.com/webstore/detail/trooperbot/ffihebdjbmojhogbafnobhbkaccambpn?hl=nl.

STAP 2: Kik op "Download trooperbot" (duurt slechts 2 minuten).

STAP 3: Klik op "toevoegen aan chrome".

STAP 4: Klik op "extensie toevoegen".

STAP 5: Vul onze naam "Scouting Reynaert" en jouw eigen naam in.

De Trooperbot is geïnstalleerd! Nu kan je nooit meer vergeten om Trooper te gebruiken!

Nog vragen over trooper? Je mag atlijd DE LEIDING een berichtje sturen of mailen!

Onze contactgegevens vind je hier