Ho ho ho beste scoutsvrienden

De Sint is alweer het land uit en dit betekent dat er weer nieuwe feesten voor de deur staan. Samen de kerstboom versieren, pakjes openmaken, warme chocomelk drinken, .. het hoort er allemaal bij.

En wie eindejaar zegt, zegt KERSTFEESTJE!

Je hoort het goed, ook op de scouts beginnen we in de kerstsfeer te geraken. Daarom nodigt de leiding jullie van harte uit op ons kerstfeestje.

Alle leden, ouders, vrienden en familie zijn welkom om er een leuk feest van te maken. Sfeer en gezelligheid verzekerd!
Je kunt er komen genieten van een lekker tasje soep, lekkere spekfakkels, gluhwein en nog veel meer winterse specialiteiten.

Kerst

WANNEER?

Op ZONDAG 17 DECEMBER na de activiteit om 17u.
De normale zondagse activiteit gaat dus gewoon door.

WAAR?

Op onze scouts, Pastorijstraat 31F

De ideale gelegenheid dus om samen het jaar af te sluiten en de kerstvakantie in te zetten!

Opgelet:

Dit is de laatste activiteit van het jaar, op 24 december zal er dus GEEN activiteit zijn.

Bekijk zeker onze agenda en ontdek alle leuke activiteiten die volgend jaar op de planning staan.

Een stevige linker,
de leiding