Beste avonturiers

Maak je klaar voor een dag vol spanning en sensatie, want op zondag 5 mei staat er een onvergetelijk avontuur op het programma!

Scouting Reynaert gaat voor één dag Toverland onveilig maken en jij kunt daarbij zijn!

Zomeruitstap 2023 - Toverland - KANDO

Van sensationele achtbanen tot adembenemende attracties, in Toverland is er voor ieder wat wils. Klik hier om alle attracties van Toverland te ontdekken!

De kapoenen en welpen zullen de hele dag samen met de leiding blijven, zodat zowel de waaghalzen als degenen die liever met beide voeten op de grond blijven, kunnen genieten van het avontuur.

De jogi's en givers hebben de keuze: ofwel verkennen ze het park in grote groepen, ofwel gaan ze in kleine groepjes op ontdekkingstocht. De leiding zal ervoor zorgen dat iedereen in groepen van minstens 3 personen wordt ingedeeld en samen met hen een geschikt tijdstip uitkiezen om samen te lunchen.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Voor deze fantastische dag vragen we een bijdrage van 36,00 euro per kind. Dit bedrag omvat de heen- en terugreis met de bus en het toegangsticket tot het pretpark.

Om deze uitstap goed te kunnen regelen (tickets, bus enz...) zouden we graag weten of je mee kan en mag. Wees er snel bij zodat er zeker nog een plaatsje voor jou vrij is in de bus! VOL = VOL!

Je schrijft je in VOOR maandag 29 april door deze link in te vullen: https://shop.stamhoofd.be/pretpark-2023-2024/

We vertrekken met de bus vanaf de Blondeswinning in Grote-Spouwen en verwachten iedereen stipt om 8u15. We zullen terug zijn om 19u, waar jullie weer kunnen worden opgehaald.

Het is belangrijk dat iedereen zijn of haar uniform draagt (sjaaltje voor kapoenen, scoutshemd en sjaaltje voor de rest). Zonder uniform kunnen we helaas niemand meenemen!

Neem allemaal een lunchpakket en voldoende drank mee en eventueel wat zakgeld voor een ijsje of snoepje.

Heb je nog vragen? Aarzel dan niet om contact op te nemen met een van ons!

We kijken er enorm naar uit om samen met jullie een dag vol avontuur te beleven!

Tot dan!

De leiding