Dag allemaal

Zet jullie al maar schrap, want op zondag 7 mei staat er een fantastische uitstap op het programma!

Heb jij ook zin om je volledig uit te leven en plezier te maken?

Dat kan op die dag allemaal, want...

Scouting Reynaert gaat Bobbejaanland voor één dag onveilig maken!

Bobejaanland Foto

Klik hier om alle attracties van Bobbejaanland te ontdekken!

De kapoenen en welpen blijven de hele dag in groep samen met de leiding.
Wij zorgen er voor dat zowel de durvers als de mindere waaghalzen tussen de kids steeds in attracties kunnen waar ze zich goed voelen.

De jogi's en givers krijgen de keuze: ofwel lopen ze in grote groep rond ofwel gaan ze in kleine groepjes het park verkennen.
De leiding maakt samen met hen groepjes van minstens 3.
Zij spreken samen met de leiding een uur af waarop ze samen hun lunchpakket opeten.
Daarna morgen ze weer in groepjes verder op ontdekking gaan.

Wij vragen voor deze uitstap per kind een bijdrage van 36,00 euro.

In dit bedrag zit de heen- en terugreis met de bus en het inkomticket van het pretpark.

Om deze uitstap goed te kunnen regelen (tickets, bus enz...) zouden we graag weten of je mee kan en mag. Wees er snel bij zodat er zeker nog een plaatsje voor jou vrij is in de bus.

Je schrijft je in VOOR dinsdag 2 mei door deze link in te vullen.

We vertrekken met de bus richting het pretpark aan de Blondeswinning in Grote-Spouwen en verwachten iedereen stipt om 8u30.

We komen er terug aan om 18u30, waar jullie terug kunnen worden opgepikt.

We staan er echt op dat iedereen zijn uniform aantrekt (sjaaltje voor kapoenen, scoutshemd en sjaaltje voor de rest).

Iemand zonder uniform nemen we niet mee!!

We nemen allemaal een lunchpakket/ voldoende drank mee en eventueel wat zakgeld om een ijsje of snoepje te kopen.

Nog vragen? Aazel dan niet om contact op te nemen met één van ons!

Een stevige linker en tot dan!